Camera de Comerț și Industrie a Republicii Moldova (CCI a RM) invită companiile specializate să participe la licitația publică privind achiziționarea bunurilor la proiectului „Dotarea cu utilaje de recoltare și producere a furajelor” din cadrul Programului EU4Moldova: Regiuni-cheie „Sprijin sectorului privat din raioanele Cahul și Ungheni”, finanțat de Uniunea Europeană.
Denumirea autorității contractante: Camera de Comerț și Industrie a Republicii Moldova – Agenție de implementare.Obiectul achiziției: „Utilaje de recoltare și producere a furajelor”.Sursa alocației: Programul de granturi locale al PNUD în cadrul Programului EU4Moldova: Regiuni-cheie „Sprijin sectorului privat din raioanele Cahul și Ungheni”, finanțat de Uniunea Europeană.Termenii și condițiile de livrare/prestare/executare solicitați: livrarea bunurilor după semnarea contractului, în termen de 60 zile din momentul solicitării.Livrarea și descărcarea la destinație a bunurilor va fi efectuată cu transportul și personalul ofertantului câștigător la adresa: raionul Ungheni, satul Vulpești.Ofertantul va indica, disponibilitatea achiziționării cu aplicarea TVA la cota zero.Oferta urmează a fi depusă pe lot separat.Se asigura gratuit : traducerea cărților tehnice cu instrucțiuni de instalare si funcționare, montajul si punerea în funcțiune precum si instruirea personalului operativ.Locul livrării: raionul Ungheni, satul Vulpești.Modalități de plată: prin transfer în baza facturii fiscale.Termenul de garanție: 24 luni sau mai mult în cazul semnării contractului pe deservire tehnică.Criteriul de evaluare: Calitatea bunului elaborat și cel mai mic preț.Evaluarea ofertelor: pe lot separat.Oferta va conține specificației tehnice deplină solicitate conform caietului de sarcini (se anexează).Pentru a participa la concursul de achiziție agenții economici trebuie să depună dosarele de participare care vor conține următoarele documente:
Oferta de preț confirmată prin aplicarea semnăturii și ștampilei participantului, cu indicarea caracteristicilor produselor propuse, cantitatea, prețul unitar și suma totală per ofertă cu cota TVA 0, conform: Formularului ofertei (F1.1), Specificaţii tehnice (F2.1) și Specificaţii preț (F2.2);
Notă: Suma ofertei în mod obligatoriu va include prețul utilajului, transportul și descărcarea la destinație.
Copia certificatului/deciziei de înregistrare a întreprinderii și extras din registrul de stat al persoanelor juridice, confirmată prin aplicarea semnăturii și ștampilei participantului.Rechizitele bancare cu ștampila băncii.Certificat de conformitate.Informații generale despre participant și lista principalelor livrări, confirmate prin aplicarea semnăturii și ștampilei participantului.
Agenții economici interesați pot obține informații suplimentare la următoarele date de contact:Telefonul: 022 23 5268E-mail: silvia.dolghii@chamber.mdNumele și prenumele persoanei responsabile: Silvia Dolghii
Depunerea ofertelor:
Termenul de depunere a ofertelor: până la ora 16:00, data de 21.01.2022.Ofertele trebuie să fie depuse după cum urmează:
Personal în plic sigilat la adresa: mun. Chișinău, bd. Ștefan cel Mare 151, et.2 (Cancelaria).Plicul va fi marcat „Proiectul ,,Dotarea cu utilaje de recoltare și producere a furajelor”, Lot_[denumirea ofertantului]”;Electronic la adresa: camera@chamber.md, indicându-se în subiectul mesajului ,,Dotarea cu utilaje de recoltare si producere a furajelor”, Nr. Lot _[denumirea ofertantului]”.
Întocmirea ofertelor: Oferta și documentele de calificare solicitate întocmite clar, fără corectări cu număr și dată de ieșire, cu semnătura persoanei responsabile.Ofertele întârziate vor fi respinse.Termenul de valabilitate a ofertei: 60 zile.Informaţiile publicate de Agrobiznes.md pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea în PRIMUL PARAGRAF a sursei cu LINK ACTIV. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii privind dreptul de autor, iar ca urmare vom acționa în consecință.
Preluat de pe agrobiznes.md